Wednesday, November 11, 2009

Δεντρα που ειχανε τις ριζες τους στους βραχους

Βρεθηκα εδω σε τουτον τον πλανητη,που λεγετε γη, απο το
αγνωστο ηρθα στο αγνωστο.
Γιατι οταν γεννηθηκα δεν γνωριζα οτι τον πλανητη τουτον τον ελεγαν γη.
Δεν γνωριζα οτι η φυλη μου, ηταν η φυλη των Ελληνων.
Με τα πρωτα μου βηματα, το αισθανομουν αν και μικρος, οτι ειχα γεννηθει
σε εναν τοπο λαμπrο, ηλιολουστο.
Το χωριο μου βρησκετε στα βουνα της Αρκαδιας σε 1365 υψομετρο.
Γεννηθηκα φλεβαρη του 1942 μεσα σε βαρυ χειμωνα, η χωρα μου ηταν υπο
την κατοχη των γερμανων.
Τα πρωτα μου βηματα εγeιναν πανω στα ξεξασπρα βραχια, που απο καθε
σχισμαδα τους εβγαιναν λουλουδια,και δεντρα που ειχαν τις ριζες τους
στους βραχους.
Το χωμα μοσχοβολουσε.
Το πρωι που ξυπνουσα, οι ακτινες του Ηλιου, κρατουσαν τα ματια μου
για πολυ ωρα κλειστα, γιατι ειχαν τρομερη λαμψι.
Οι μελωδιες που εβγαιναν απο το κελαηδησμα των πουλιων,εφευγε απο το
στομα τους, και πηγαινε κατευθειαν στα αυτια, του πλαστη αυτου του τοπου.
Στο σχολειο εμαθα οτι αυτος ο τοπος λεγετε Ελλας, που σημαινει φως.
Και εγω ειμουν ενα μικρο παιδι, παιδι της Ελλαδος.
Εμαθα την Α β Αρχισα να διαβαζω, εμαθα σιγα σιγα τους μυθους της χωρας μου,
Τους αθλους του Ηρακλη, που μιλουσαν για τον δρομο της αρετης, και της
κακιας.
Εμαθα για τον θησεα, που σκοτωσε τους ληστες στην κακια σκαλα,
αργοτερα σκοτωσε τον Μινωταυρο, κατεβαινοντας στον λαβυρινθο στην Κρητη.
Εμαθα για την αργοναυτικη εξτρατεια, για την Αργω.
Εμαθα για τον τροικο πολεμο, για τον Οδησσεα,για το Ομηρο.
Εμαθα για τον Ιποκρατη, εμαθα για τις Θερμοπυλες, για την ναυμαχια της
Σαλαμινας. εμαθα για την αρχαια Αθηνα, για τον Περθενωνα,για την
αρχαια Ολυμπια,για τον Μεγα Αλεξανδρο.
Εμαθα για τον Δiογενη, που κρατουσε το φαναρι μερα μεσημερι,
και εψαχνε να βρη τον Ανθρωπο.


Ενιππεας τελευταιος των ζωεμπορων.

No comments: