Saturday, October 26, 2013

Το Συργιανη μου στον κοσμο.

Το συργιανη μου στον κοσμο  ηταν
Ιταλια, Γαλλια, Αγγλια, Γερμανια,Αυστρια,Σερβια Ρωσια, Γεωργια,Ρουμανια,Βουλγαρια,
Τουρκια,Λυβιη,Νοτια Αφρικη,Ιραν,Αιθιοποια,Σιγαπουρη,ΙαπωνιαΑμερικη, Καναδας,Βενεζουελα.
Καναδας,Ελβετια,Φιλανδια.
Σε ολο αυτο το σεργιανη μου ανα τον κοσμο, συναντησα  εναν Μαγουλιανιτη στη Ιαπωνια  στην Γιοκοχαμα  τον  φιλο μου τον Πανο τον Ζε ικιο, εβγαινε  απο το καπηλειο, και εγω εμπαινα, στο καπηλειο ,μικρος που ειναι ο κοσμος,
φιλε Πανο να εισαι  παντα  καλα και χαρουμενος.
Η Ελλαδα μου εδωσε   το  ζειν, εμεινα στην Αμερικη, μου εδωσε το Ευ ζειν, ειναι και οι δυο,  δυο Μεγαλες  μου Πατριδες.  Η Αμερικη μεγαλουργησαι, ακολουθονταν το πνευμα ,και τον πολιτισμο των Αρχαιων Ελληνων.


Ενιππεας  τελευταιος των  ζωεμπορων

No comments: