Sunday, February 08, 2009

προσκυνηταρι σε σουπερ μαρκετ

Ιουλιος 2008 στον Πυργο Ηλειας.

Σταματησαμε με την γυναικα μου σε ενα σουπερ μαρκετ του Πυργου,
για να ψωνισουμε.

Κατεβηκε η γυναικα μου, εγω μπαρκαρισα το αυτοκινητο και μπηκα στο
καταστημα.

Μπαινωντας μεσα, αριστερα ειχε ενα μεγαλο παραθυρο, και πισω ειχε
τα αλαντικα.

Πανω στο πρεβαζι του παραθυρου ειναι το προσκυνηταρι.
Διαφορες χριστιανικες εικονες.
Οταν ρωτησα εαν οι εικονες ειναι για πουλημα μου απαντησαν οχι.
Ρωτησα γιατι δεν εχουν και το αγαλμα της Αθηνας και του Απολλωνα,με
ρωτησαν σε τι πιστευω εγω, τους ειπα οτι ειμαι Ελληνας, και πιστευω
στην θρησκεια των Ελληνων.
Με ρωτησαν πια ειναι η εκκλησια μου, τους απαντησα οτι εκκλησια μου
ειναι ο Παρθενωνας. Ο ναος των Ελληνων.
Καποια ηληκιωμενη μου ειπε οτι ο παρθενωνας ειναι φτιαγμενος με σκατο
και κατουρο .
Και οτι πιστευω στα ειδωλα, της απαντησα οτι οι Ελληνες δεν ειναι
ειδωλωλατρες, αλλα ιδεολατρες.
Εφυγα αηδιασμενος και σκευτηκα τι ερπετα σερνοντε αναμεσα σου
περηφανε Ελληνα.


Ενιππεας τελευταιος των ζωεμπορων

No comments: